»

Lelouch of the Rebellion Wallpaper: It's time to say good night!

Sunrise (Studio), Lelouch of the Rebellion, Nunnally Lamperouge, Lelouch Lamperouge, Euphemia Li Britannia Wallpaper

1600x1200 Wallpaper

Artist Comment

A code geass wallpaper again ^^"""

Euphie, Nanali and Lelouch

Nothing special. I made a vector from a sceenshot I took from the code geass picture-book. It is sooo cute, I needed to make a wallpaper from that sceenshot. So this is the result.

Work time: 5 days, I need to learn =_=, /exam-time/

Layers: over 35

Hard part: Euphie's night gown and Lulu's pijama by the arm.

Saku: here is you little bishi, are you happy? :D

I was in my cute-mode, wher I wanted to make this wallpaper XD

:::::::::::::::::::::

Thank you very very much for the comments and for the highlight on my other code geass wallpaper! working artist - thinking character

More Lelouch of the Rebellion Wallpapers

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. sakuranb Jan 13, 2008

    *me is lazy* =3=
    can i c/p comment from AP? xD
    yeyyy for cute bishie lelouch! <333

  2. Loneokamionna Jan 13, 2008

    really cute when they're kids. :3

  3. auel1124 Jan 15, 2008

    ups, at first I thought it was my wall XD sorry, I vectored the same screenshot some time ago :)

    the colors are a bit weird, but overall a nice work! keep it up!

  4. Animezealot5140 Restricted Member Jan 29, 2008

    kawaiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD
    I love this wallpaper.
    Thanks a lot. +fav/

  5. yoloyuki Jan 29, 2008

    the cute face is happiness

  6. machimiko Mar 14, 2008

    Aw, they look so cute and innocent...

  7. Xiting Mar 24, 2008

    its soooooo cute, thanks for sharing^^, its sad that euphy has already died T.T

  8. CCN Apr 29, 2008

    OMG THAT IS TO KAWAII. XD XD XD XD XD
    THANKS A BUNCH FOR SHARING. :D

  9. LauraLeia Jul 08, 2008

    Adorable! *+favs* ^^ Thank you!

  10. FeeNimue Jul 17, 2008

    It`s so cute...thanks for loading up ^^

  11. korii Oct 30, 2008

    It's so cute,
    nunnally, euphie and lelouch awww <3

  12. ylopez Nov 28, 2008

    AWWWWWWWWW~1 INSTANT FAVE!

  13. angel26278 Jan 11, 2009

    lovely lovely
    Lulu looks very kawaii when he was a child
    Nunna-chan looks adorable
    and Euohemia looks great

  14. blackfeverkiss13 Jan 24, 2009

    kawaiii! it makes me so happy to see them all so young and innocent, i believe we all have a degree of regret for growing older
    thanks

  15. rumiko23 Feb 23, 2009

    sooo nice!They are so kawaii there! ^^

  16. Thiendrah Aug 18, 2009

    Kawaii! The only one missing is Cornelia

  17. thenamelessmonster Jan 24, 2010

    this is soooo cute :D a very happy picture

  18. 0Rink0 Feb 20, 2010

    so cute... they're kids nyaa

  19. Peacecrafs Feb 24, 2010

    awwwwwwww soooooo cute *-*
    pretty pic ^^
    thanks for sharing

    PD: to my fav

  20. jennifershimizu Mar 17, 2010

    OOOHHHH...
    they look so adorable... ><

  21. LovePanda Jun 06, 2010

    Wow~~ nice job!

    Thanks for sharing! xD

  22. CafeClub Aug 10, 2010

    kawaiii! It's sooo cute!

  23. ksjz Apr 01, 2011

    kawaiiiiii sooooo cute...nice wall n_n

page 1 of 1 23 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.