»

Mobile Suit Gundam SEED Destiny Wallpaper: .: xmast lacus wallie :.

RGB, Mobile Suit Gundam SEED Destiny, Lacus Clyne Wallpaper
RGB Mangaka Mobile Suit Gundam SEED Destiny Series Lacus Clyne Character

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

ooo ....aahhhhh !

i had to rush to make this cuz i am running out of time OX
firstly credit to thingperson for the sweet lacus scan ! *huggles

umm i keep the left side empty for the desktop icons and ...umm very simple just added the sakura tree *although it doesnt look like one..gomen
and if u think the mount at the back look kinda weird o_0 ..let me explain why
i had to vector the mountain since the real stock image look too realistic
and i made the cloud too *dunno why just feel like making it ^_^'


yay ! *jump with ful of happiness* first time making a 1280x1024 resolution as paultjuh wanted ! :D
therefore i am dedicating it to paultjuh ! hope u will get brilliant ideas to make some wallie :)
and not forgetting the
free--wallers !
and
kira-lacus-asuran-cagalli

soo srry if its too late for xmast ..-_-
c&c are most welcome !

oh yea before i forgot

..+**+.. M e r r y C h r i s t m a s & H a p p y N e w Y e a r ..+**+..

to everybody in mt !

More Mobile Suit Gundam SEED Destiny Wallpapers

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. white-zero Dec 24, 2005

    Nice stuff though there seems to be a white border on the right side. Layer alignment, maybe?

    One more thing. The BG and the scan doesn't exactly matched. Maybe you could try touching up the scan further (like blur) to blend it with the BG more.

    Keep up the good work! :)

  2. sakuya-sama Dec 24, 2005

    So beauty, I liked the colorful background and the pink hair!

  3. walkure245 Dec 24, 2005

    I really nice looking wallie. The scan's extraction was done really well but it doesn't match the bg. Your bg is more 2D, which gives it a more flat appearance. I think you should either add an effect to Lacus or create more shadows in your bg. But it does match your scan's them quite nicely. Even though Sakuras don't usual bloom in the winter time, it does give a feel that Lacus can bring warmth to anything. I think the snowflakes should vary more in size. This is really nice work~ Good stuff.

  4. strawberrt Dec 24, 2005

    oo i saw this scan >_< I just love it! And dont worry, the background looks like a sakura tree. At least I think it is ^^

  5. Liz Dec 24, 2005

    That is soo beautiful! Great work i love the scan and the background the idea behind it is great! Keep up the good work!

  6. Kairi-Hearts Dec 24, 2005

    yay! A wall with that scan ^_^
    and you made it perfectly! It's definitly a fav!
    oh and Merry Christmas Yureika ^__^

  7. Lacuslover81 Dec 24, 2005

    awesome wallpaper I just love it with Lacus on it and I just plain love Lacus and it beign christmas makes it even better.

  8. Milkiyo Dec 24, 2005

    not bad but the snowflakes are a bit too big..
    lol..u finally found out how to make snow and clouds using stock image? XP *smart snaky* n.n
    she looks a bit...pasty here but it's good XD
    oh..merry christmas to u too..+fav

  9. Miriallia Dec 25, 2005

    Really a wonderful wall! >_<
    Beautiful BG! O_O
    Nice job, keep it up! ^_-

  10. SweetGrl Dec 25, 2005

    Ooo...this is very pretty! *adds to faves* You did a very great job on this! I am so proud of you! ^__^ Keep it up!

  11. TMC Dec 25, 2005

    Nice wall I like the scan and the sakuras in the background. Nice job keep it up, Fav.

  12. paintmearainbow Dec 25, 2005

    Omg! Omg! Lacus looks so pretty here >.< Great job! I love the background and everything XD I wanna see more of your works ^^ -adds to fave-

  13. SerenityEternal Dec 25, 2005

    this wallpaper is simply gorgeous! Wonderful job ^_^. I love it, favs, plus perfect score from me! :D

  14. xianghua Dec 25, 2005

    WOw! beautiful Yureika-san! LOve it! thx for leaving a prt of it empty for the desktop icons ( have lots of em! loll) well Merry x-mas and happy new year to u 2! +favs

    ~xianghua~

  15. Farewell Dec 26, 2005

    Nice wall Lacus looks so happy and pretty in this wall. Well my fav. is Cagalli but i have to think about it after seen this wall *haha* Well thank you for dedicate it to Free-wallers (yeah I'm a member) and nice job on the wall. Merry Christmas for you too and happy new year. ok.. c-ya!

  16. Rikkablurhound Dec 26, 2005

    oh, oh! SUGOI!
    Its lovely! you're so cool! XD
    lol...
    This is a really lovely wall XD
    Thanks for dedicating to the group^^
    I thank all of them for u^^
    Lovely^^
    The scan is lovely too^^
    +fav
    add to feature gallery

  17. revontulet Dec 27, 2005

    Looks very pretty! Yeh nice scan and gives me memories of skiing in japan..thanks for submitting this :D

  18. Hasaki-Keissi Dec 27, 2005

    That has got to be the best wall I have seen here in terms of detail and expression of a piece. The realism of the shadowing almost seemed to bring the picture to life. Suberbly done! This is a definite fav.

    Out of 10 this one receives a 11.

  19. enchantressinthedark Dec 29, 2005

    wowzers Yureika! I've been away for so long and you've improved so much! First off, I have to say, this is your best wallpaper yet ^^ Lacus looks nice in the wallpaper! Great job! The top of Lacus' clip needs some working....it seems cut off ^_^'

    Nice vector of the background and the sakura tree is lovely! Overall, you've done very well, Yureika! Give yourself a pat on the back! +fave!

  20. iiwa Dec 29, 2005

    wowwzers!
    the scan is really neat, and ish so pinky lol!
    but thats good, cause i like pink xD
    love the sakura tree at the bg, totally lovely!

  21. zaem Dec 29, 2005

    hey! yureika! nice work !*clap*
    keep it up !
    i think it's very nice !
    i love the sakura tree ! it fits the wallie
    the scan is nice too !
    great job !

  22. WingsofFreedom Dec 29, 2005

    its so cute~!
    maybe you should have vectored the last part in her hairclip^^'
    but its very minor^^

  23. ChunkySkillz Jan 02, 2006

    Nice wallie u have there.....

  24. Genevieve-galz Jan 02, 2006

    Uwahzz**stares in complete awe at the pix** :o
    really, dis is gorgeous gurL! OOoh u extract real good, I mean REALLY REALLY VERY good ;)
    Oooh n yup yea i figure dats a sakura blossom tree, cuz obviosly theres sakura petals...at 1st i tot its a bunch of orchid flowers hehe no ofence >.<
    Lucas pose makes dis wall stands out! :) wow n da cloud looks soo softie softie kind like cotton candis...very pretty **glomps candi-cloud** XD
    mi love da swirly thing u make around da cuute little snowmen ;)
    Well DonE N KeeP UP! gud luck wit ur next submissions too ;)
    HappY New YEAR to U! ^_^

page 1 of 2 1 2 Next » 34 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.