»

Fullmetal Alchemist: Military graduation

Hiromu Arakawa, BONES, Fullmetal Alchemist, Alex Louis Armstrong, Denny Brosh
Hiromu Arakawa Mangaka BONES Studio Fullmetal Alchemist Series Alex Louis Armstrong Character Denny Brosh Character

1532x1103

Scan from Animedia, I believe. I don't remember where I found this one, but credit goes to the original scanner anyway.

More Fullmetal Alchemist Scans

Browse Fullmetal Alchemist Gallery: Recent | Popular.

Browse Fullmetal Alchemist Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. DieFi Apr 02, 2005

    A funny pic ^^.

  2. kumiho Apr 04, 2005

    funny pic
    too bad i can't download it :(
    thx 4 sharin i'll take it anyway

  3. Electrastar Apr 07, 2005

    I once saw this scan on this gallery but it dissapered from sight and I always loved it. It's so cool to see all of the as teachers and Hayate must be the school mascot lol. Thanks for posting.

  4. Hikaruu May 08, 2005

    lmao This is such a funny and cool scan. ^_^ Thanks for the scan hahah

  5. tian82 May 09, 2005

    this scan is nice and great !!! Roy look funny !! But i like Armstrong !! Coz he like to show off his nice build body !! Love this scan !!!

  6. ArucardsMaster May 28, 2005

    Nice scan, you most really like FMA. Well otherwise you wouldn't have all Full metal alchamist stuff in ur gallery. lol

  7. Bleachluv Jun 13, 2005

    teehee. this is soooo cute! ^^

  8. starpandangel Jul 13, 2005

    Very nice scan. Love it...its so cute and funny! Thanks for sharing!

  9. kupoyasha Jul 21, 2005

    wow! thats soo cute and riza looks very cute sitting next to roy! haha that puppy is cute!. very pretty scan!

    kupo

  10. reboo Jul 27, 2005

    LOVE this picture! esp how ROY and RIZA are sitting NEXT TO EACH other xD

  11. SakuraOokamichan Aug 14, 2005

    hahahahahaha xD
    great scan, i love it ^^

  12. Shkira Aug 24, 2005

    Such a unique pic! And Riza looks so good! :D I love it! =^_^=

  13. shinsengumi Retired Moderator Sep 07, 2005

    Though you were not the original scanner, thanks go to you nevertheless for presenting such an excellent Fullmetal Alchemist scan for our galleries. As I liked it enough to add it to my favorites, I might as well note why I did so, even if it is after the fact.

    I guess I have a soft spot for pictures of characters that place them either outside of their place in continuity or displays a side of them that we do not see in the anime and/or manga. This picture does both, displaying the characters in what seems to be a military graduation ceremony even though characters such as Ed and Black Hayate are present. And yet all of the characters are so much in cahracter. . . I love it!

    And, it's the first time I've seen Riza dressed in more traditional Japanese attire, and I have to say that she does look quite good in it too!

  14. Joni3nyo Sep 18, 2005

    hahah omg that sure is funny
    especially Hawke <333
    (i luv her ^,^)
    thanks for sharing~~

  15. UchihaTaijiya Jan 23, 2006

    Haha, this is great! ::favs::
    Thanks for sharing!

  16. Advertisements Mar 21, 2006

    you now its prite fanny that thars only one girl in the picture.

  17. lorenalovespatrick Apr 09, 2006

    riza looks pretty here! roy looks funny :)

  18. monaghan Jun 01, 2006

    i think that's supposed to be denny in the back but he looks like Ed o.O Too tall to be him though >_>

  19. moonescape Jun 08, 2006

    LMAO! XD This is so funny! I like this a lot! ^.^

  20. Chem Jul 12, 2006

    I was looking for a larger version of this scan! Thanks for sharing. Hawkeye looks so pretty in a kimono! <3 +fav

  21. auel1124 Sep 06, 2006

    very nice! and it is funny too ^^
    thanks for sharing!

  22. Night-Fox Nov 21, 2006

    Awesome picture, just like the other graduation one with Ed, Al and Winry.

    Another picture that I had been looking for a high quality version of, with much trouble. Thanks to the original scanner, and thanks very much for submitting this hard to find picture. Very appreciated!

  23. shoshorang Jul 01, 2007

    Thanks for the nice quality of scan :D and the sharing of course ;9
    Never thought Riza would use kimono...

  24. celavi Oct 27, 2008

    LOL puppy XD
    Riza looks really pretty in a kimono <3

page 1 of 3 1 2 3 Next » 66 total items

Only members can post comments, please register.