»

Chrno Crusade Wallpaper: Chrno Crusade - Serene Sunset

Daisuke Moriyama, Gonzo, Chrno Crusade, Rosette Christopher, Chrno Wallpaper
Daisuke Moriyama Mangaka Gonzo Studio Chrno Crusade Series Rosette Christopher Character Chrno Character

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

okayz~!
here is a REAL wallpaper by meh~
last bakuten wall was just a copy, this time its really made from scratch~
well.. almost scratch.. ^_^"
the bg actually is a screenshot from FMA. I changed it a lil tho. The field where the tree is, I remade it, and of course I added the tree. the stream also I changed. there was a mountain actually in the screenshot, but meh dun like it si meh delete and replacted it with a sky instead. Added a sun too. (shucks.. da sun sux... -.-"")

thx to Yumi-Chan or last time help~ and shinta for her tutorial and brush for the tree~ ^_^

EDIT >
the name for the wall - Sunset Serene, was created last minute. dun mind if da name just stoopid and doesnt fit my wall. ^_^""

EDIT 2 >
forgot to mention... I leeched da scan from Dual-Anime. If I got good response from member of MT, I might join the contest. ^_^

More Chrno Crusade Wallpapers

Browse Chrno Crusade Gallery: Recent | Popular.

Browse Chrno Crusade Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. Yumi-Chan Nov 11, 2004

    wahaahahahah kashiiii!!! xdddd yayyy my name's mentioned!!! XD hahahhaaa... kashi did a wonderful job desu! ^_______________^ Seems like ya had to ruin a lil' of your bridge eh?.. XD copyrights are important or not people would steal it and put in their site saying that they made this wonderful amazing wall den OMG kashi would go bash them up but not like they would do anything to change right?.. XD hahaha sorry I'm crapping right now :D hehehe.. neh neh, the bg's lovely eventho u did took it from fma's screenshot.. XD fav from yumiiiiii

  2. Keltosh Retired Moderator Nov 11, 2004

    What can I say.... I agree with Yumi-chan, it's such a wonderful wall. The characters are taken from one of the cutest scan around of Chrno Crusade, and the background is really good. Truly, you have my compliments for this. On a scale from one to ten, this is at least a 9.5 :D
    An instant favorite of course

  3. shinta Nov 11, 2004

    Wowz0rz! Nice scenery! The added tree is good but I think it stands out from the BG. The sun and sky looks better incorporated with the scenery. I wouldn't have guessed it was added. I like the stream A LOT. Its a good wallpaper Kash! *wink*wink*

  4. diyo Nov 11, 2004

    Really nice wall!! XD XD
    The bg fits perfectly with the characters.
    As you say, the sun is a bit weird lol. But it's a little detail :)
    Good job!
    Thanks for sharing

  5. alpha-cross Nov 11, 2004

    esta muy chido pero de que serie se trata? y alguien me podria dar una pagina donde bajar estas increibles imagenes?

  6. ayanechan Nov 11, 2004

    *poke* the grass suddenly stops at the side o_O lol the stream.. looks like.. i doesn't flow anywhere.. lol it's like a dead stream =X other than that....there's nothing wrong with the title ... just that grammar error.. lol .. it should be serene sunset.. lol or sunset serenity ^__^" good job kashi-baby~

  7. kakashi2nd Nov 11, 2004

    Nice wallie ya did there mate! I'm currently read the Manga, Its really great, its got guns, alotsa action and... Girls... ^^;;

  8. tAtEkAnE Nov 11, 2004

    yo kash! lol wall's great XD nice scenery as shinta said the tree kinda stands out...i think maybe ya could make it a bit painting-ish like the other stuff in the BG? maybe use the median filter on the tree...just a suggestion XD but hey ace job with the BG :D keep it up :D

  9. gundex Nov 11, 2004

    great wall...!!!! :D :D but about the big tree... maybe u can change the leaves colour just like the tree leaves near the houses... :) and about the sun maybe u can add more brightness... :D :D the stream is great... i like it :D :D

  10. GaiJiN Nov 11, 2004

    This is indeed a nice wall :) ! The background's light and overal feeling fits so well with the scan, and I especially like the perspective with the sharp pic in the foreground ! Yeah, the tree is very well done but the style looks different from the rest of the bg, anyway that's still a fav, I love this warm bg XD !

  11. Val3f0r Nov 11, 2004

    Hmm... exen.... the scenery background is soooo beautiful... the colours are very calm ^^ and very nice CC scans XD me love it... great wall as usual ^^ :nya:

  12. penpen Nov 11, 2004

    Oua vraiemnt cool celui la...... Le fond donne une impression super sur ce wallpapers !!!
    Vraiment cool

  13. Electrastar Nov 11, 2004

    Ohhh defenite fav for me. I love the orange in the backround and did you re-color Chrno and Rosette because I don't know, but they look better than the original scan....Very lovely scenery.

  14. pavilion Nov 11, 2004

    the bg is nice and so are the colors. at least this one dont got a moon.. meh i dont mind... good job :)

  15. d611691 Nov 11, 2004

    This scene is really beautiful, I love the BG XD The curvy river is a good idea, it's a nice wallpaper :D

  16. freshBlueO2 Nov 11, 2004

    Nice background with Scan. Scan looks clean and clear. Maybe adding a title would help

  17. ColdBlue Nov 11, 2004

    Hey,cool wall!
    I like the colors; you did a good job with the background!
    Great job!
    *fav*

  18. UndyingShadow Nov 11, 2004

    wow beautiful bg, it looks like a real sunset! awesome job with this wall, it looks like a painting.

  19. heavens-Dragon Nov 11, 2004

    Awesome! I love it! The serene is so beautiful! And the trees look awesome! Nicely done!

  20. rojacol Nov 11, 2004

    ^_____^v
    Great wallie! looks really good
    i like evereything you did, i love the colors feels so warm ^^
    nice job
    **thumbs up**

  21. MirageA Nov 11, 2004

    Wow, Chrno Crusade wall!!
    That looks beautiful!!
    I like the background in the sunset.
    It looks pretty cool!! :)

  22. GintheTwilightswords Nov 12, 2004

    The wall is so beautiful^uu^.The sunset scene is phenomenal,you did a wonderful job on the the field with thw tree and the sky;you almost looks like you never ook or added anything out of the wall.Fantastic job :D .

  23. euna Retired Moderator Nov 12, 2004

    One word - "STUNNING"
    ^^
    It's a beautiful wallpaper. I love the bg in particular and how all your wallpapers are so so good... ^^
    The tree, the grass - actually everything is so good... The tree especially is really well made...^^ Wonderful wallpaper exentric. This is a definite on my fav list!

  24. irix Nov 12, 2004

    The BG rocks!!! :nya:

page 1 of 3 1 2 3 Next » 61 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.