»

Neon Genesis Evangelion Wallpaper: Silent Rouge

Chocolate Shop, Gainax, Neon Genesis Evangelion, Rei Ayanami Wallpaper
Chocolate Shop Mangaka Gainax Studio Neon Genesis Evangelion Series Rei Ayanami Character

1920x1200 Wallpaper

Artist Comment

Something quick and really, really bright…

*shrugs* Sorry for being lazy... I was doing this while listening to Nyan Cat 0__o

More resolutions @ The Forgotten Lair

More Neon Genesis Evangelion Wallpapers

Browse Neon Genesis Evangelion Gallery: Recent | Popular.

Browse Neon Genesis Evangelion Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. ChaoticMirage May 22, 2011

    it

  2. MisaSasekage Moderator May 22, 2011

    I love how her eyes and the colors of the background, as well as the design!^^ Very nice job.

  3. aIshiRoi May 23, 2011

    haha! nyan cat! what a great motivation.. XDD
    anyways, love the color and concept. the c4d's and fractals are well blended!
    and the horizontal light and the beam. I really love how your non-vector wall looks like it was vectored. great job! + :3

  4. raku-amatsu Restricted Member May 23, 2011

    such a great wallpaper man keep up the work

  5. Alenas Retired Moderator May 23, 2011

    Omg, lol @ making this to Nyan Cat! XD

    I actually like the brightness of this all and the shiny, space-like horizon. Nice job! :D

  6. slasherxwan May 23, 2011

    nice wallie of rei. really love it.

  7. ShanaFlare May 23, 2011

    Oh really really good wall! Don't normally see walls like these giving such amazing effect so yeah, good job :D

  8. Obie1 May 23, 2011

    Woah! my mind was a blown when I saw this wallie, the background looks amazing and rei's pose just emphasizes the awesume-ness,you got my favorite^_^

  9. grimmangel Jun 01, 2011

    Yoooooooooooo... what a cool backgrnd.......
    Rei looks fantastic in this wall'......
    Thx 4 share..... Thx 4 share.... -.- .. -.-

page 1 of 1 9 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.