»

Katekyo Hitman Reborn!: newCalendar - 8

Akira Amano, Artland, Katekyo Hitman Reborn!, Lussuria, Xanxus
Akira Amano Mangaka Artland Studio Katekyo Hitman Reborn! Series Lussuria Character Xanxus Character

1500x1187

More Katekyo Hitman Reborn! Scans

Browse Katekyo Hitman Reborn! Gallery: Recent | Popular.

Browse Katekyo Hitman Reborn! Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. ismygirl Dec 05, 2010

    I ? varia too!

    it's very funny

  2. purple Dec 05, 2010

    Haha, that's cute, especially the smug Squalo holding that fish. Thank you.

  3. PunkyDarkmoon Dec 05, 2010

    XD So cute I love it thanks so much

  4. Nalataia Dec 05, 2010

    A tunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  5. Themiist Dec 06, 2010

    Thanks for sharing! I love the new calendar *-* !

  6. euameiniges Dec 06, 2010

    I love Chibis XD They're all cute ! Thanks for sharing (:

  7. tykimikkislove92 Dec 06, 2010

    What a nice scan! Thank you for sharing! <3

  8. iTenshi Dec 07, 2010

    fave save.

    thx 4 sahring :DD

  9. LOL85 Dec 07, 2010

    this is definitely my favouritest scan ever!

  10. ForgottenFilly Dec 08, 2010

    L-Luss-neee! Oh gosh, Squaloooo. xD And...Bel killed Froggy's castle. D:

  11. Fran-Varia Dec 08, 2010

    Nyaaa! Sugoiii Sugoiii!
    Thank Youu~! <3<3

  12. taennt13 Dec 08, 2010

    Thank you for sharing the scan

  13. Vanessa56 Dec 08, 2010

    Ahh !
    Que fofo! amei XD
    Muito Obrigada!

  14. tuna1827 Dec 09, 2010

    awesome scan! thanks for sharing

  15. bloon Dec 09, 2010

    awesome! XD
    Chibi varia >w<
    Thanks for sharing XD XD XD

  16. kuchiki-17 Dec 09, 2010

    lol what a funny scan, thank you!

  17. santoryu-demon Dec 10, 2010

    rofl! The best picture in this calendar XD

  18. Reika1827 Dec 11, 2010

    kawai varia crew...
    nice scan...

  19. polabyakuran Dec 12, 2010

    very beautifull picture~...^^
    Thank you^^

  20. pureblood98 Dec 17, 2010

    hahaha... squalo means shark right? hahaha.. and he caught a tuna.. i bet he swam to get that fish..

  21. Juurii Dec 19, 2010

    yayaya! another scan. thankyou so so much for the scan :D

  22. pappermint Dec 21, 2010

    squalo and tuna again hahahahaaha

    so cute

  23. Hills Dec 22, 2010

    lol so cute thx for sharing

  24. AndersAndrew Dec 24, 2010

    AH AH ! Squalo with his big FISH XD Too funny XD All chibis....too cute !

page 1 of 2 1 2 Next » 41 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.