»

Lelouch of the Rebellion (Lelouch Lamperouge, Suzaku Kururugi, Rolo Lamperouge)

Takahiro Kimura, Sunrise (Studio), Lelouch of the Rebellion, Rolo Lamperouge, Suzaku Kururugi

6417x4077

Artist: Takahiro Kimura

More Lelouch of the Rebellion Scans

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. 0Kiyomizu0 Dec 09, 2007

    Hahaha...the uke is the new character named Rollo XD Suzaku looks great!

  2. milla-chan Dec 09, 2007

    I've never really liked Suzaku, but he shure have some awesome outfits :D
    (i wished lulu would wear something like that)
    i am so looking forward for season 2, can't wait :D
    thanks for sharing ^_^

  3. hg13 Dec 09, 2007

    How mysterious! XD
    Anyways, thank you. :)

  4. Athyra Dec 09, 2007

    could that uke BE anymore uke? Just don't come anywhere between Lelouch and Suzaku >.>

  5. DDDDkaze Dec 09, 2007

    Thanks for uploading...but I read that 'that' Zero is not lelouch anymore...O_o

  6. kasanri Dec 12, 2007

    Wow. Zero and Suzaku look great in those new outfits. Thanks for sharing.

  7. EuphieSuzaku Dec 20, 2007

    Quote by DDDDkazeThanks for uploading...but I read that 'that' Zero is not lelouch anymore...O_o


    WTF O.o That's not Lulu T^T But then who is it? And do you have some more information for the second season? I really can't wait to see it T^T

  8. Loneokamionna Jan 13, 2008

    ah! finally this is the official!
    YAY FOR 2nd SEASON! XD

  9. CrimzonThorn Mar 02, 2008

    Thanks for sharing ^_^. Don't you just love those two, I sure do.

  10. ChaosNightbringer Jul 19, 2008

    Quote by EuphieSuzaku

    Quote by DDDDkazeThanks for uploading...but I read that 'that' Zero is not lelouch anymore...O_o


    WTF O.o That's not Lulu T^T But then who is it? And do you have some more information for the second season? I really can't wait to see it T^T

    Oh, calm down. Lelouch's still Zero. Who else could be Zero? (C.C. does not count. Not ruthless enough.)

  11. xXRoyalxRayneXx Nov 19, 2008

    ooh, lovely scan!
    thank you for sharing it!

  12. freedomm Nov 23, 2008

    VERY beautiful...
    Thanks...

  13. tammytheprodigy Mar 07, 2009

    i like it, thanx for sharin~

  14. beduong May 08, 2009

    Thanks for sharing ^_^. Don't you just love those two, I sure do.

  15. Sopsi Mute Member Jun 04, 2009

    I love Suzaku in that outfit <3 he's hot xP but not only him, Lelouch is also damn hot^^
    Thanks fro scan!

  16. pandora-remix Jul 31, 2009

    Thanks for the scan!

  17. whirligig Jan 03, 2010

    beautiful scan. Thanks for sharing :D

  18. XshironekoX Jan 28, 2010

    cool scan :D
    thank you for sharing it

  19. XshironekoX Feb 01, 2010

    nice one :)
    thanks for sharing

  20. avenger667 Feb 04, 2010

    Great scan. Thanks for sharing :D

  21. 98iklo Jun 17, 2010

    thx for sharing! thx a lot!

  22. animelover92 Aug 07, 2010

    thnx for the nice picture....i love it so much

  23. drackhenzo Mute Member Aug 30, 2010

    very good image of this Code Geass: Lelouch of the Rebellion. thank you

  24. AyameXP Oct 15, 2010

    thanks for sharing this great scan!

page 1 of 2 1 2 Next » 29 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.