»

Sora-iro no Organ Wallpaper: Sadness

Princess Soft, Sora-iro no Organ, Lefeuille Wallpaper
Princess Soft Studio Sora-iro no Organ Visual Novel Lefeuille Character

1600x1200 Wallpaper

Artist Comment

Erm just made this 15 Min. ago....
erm...yeah just lookin' if i'm in a state of "wallers block" XD

More Sora-iro no Organ Wallpapers

Browse Sora-iro no Organ Gallery: Recent | Popular.

Browse Sora-iro no Organ Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. i-am-good Apr 14, 2004

    good sens. ^^

  2. dMp Apr 14, 2004

    the maple leaves just brings in the soothing feeling.

  3. seta_chan Apr 14, 2004

    nice! the leaves are a nice touch =)

  4. Latios Apr 15, 2004

    Wow very pretty wallpaper, i love it very much, keep it up..

  5. Spellbound Apr 15, 2004

    certainly doesn't look like waller's block to me! kakaka :D very nice! hmm identify the character 'nyone?

  6. Mizuki-Chan Apr 16, 2004

    oh it looks so sad...it's soo good

  7. AzNKiDoOo2 Apr 18, 2004

    AJ..Most of you Walls Are so nice T-T..This one is awsome..Leaves looks good etc XD

  8. BakaDaime May 08, 2004

    great wp. but the colors seem off for sadness. use purple or a dark subdued blue for sadness

  9. exentric Jun 22, 2004

    I like the color ^.^

  10. Junior2k4 Jul 02, 2004

    no wonder she is sad. look at the color scheme!!!! lol :P

  11. slivermoon May 09, 2005

    this is lovely... and sad
    the leaves are just so nice
    but why do i see this lobster and a fluffy white thing fighting?? >.<
    that's just cute :) :)

  12. kireiyuhi Jul 15, 2005

    so very nice. ^^. great use of colors and the whole wallie is just amazing. ^^ great job!

  13. lOvabLexanGeL Aug 08, 2005

    its soooo cute!! i lik da leaves around her .. she looks sooo sad =[. well .. cant wait 2 c ure next pic =].

  14. Cadi Aug 09, 2005

    such a soft amazing walli! loving the orange glow, and the leaves floating about her! reminds me of autum somehow>.< btw the text looks great also...beautiful job^^

  15. ipiotchi Jul 25, 2006

    its really nice! she feels the same way as i do...

page 1 of 1 15 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.