»

Original: Abend Choose...?

Member Art, Original
Member Art Source Original Source

965x1092

Artist Comment

This picture is for my own-made-callendar on February, which everybocy know theres a valentine day on February! Yay! XD

I draw this with imagine... if I can eat chocolate in that size... (it's so big!) :sweat: Ugh! Now I know why I can't be a 'lil slim...

Oh, and just to tell you, the boy on this scketch named Abend, which on deuce it means 'night'. This is my chara on an adventure story about halfbeast (such as chimera i think)

Well, as always, I used theese tools:
- pilot hi-tech-c o,3 black
- luna staedler pencil colour
- my mechanical pencil

Ok, I know it's late, but just wanna say: HAPPY VAL-DAY! XD

More Original Indy Art

Browse Original Gallery: Recent | Popular.

Browse Original Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. MizuuHime Mar 06, 2009

    Okay, I like it! Huah, seperti biasanya gambarnya Na keren banget.... Cowoknya keren banget..... Hue, aku kan nggak bisa gambar cowok, maumu ngiming-ngimingin aku, ya? (gak jelas)

    Btw, e-mailin ceritanya ke dakyu, dong. Aku kan juga mau baca..... Gak sabar, nih, baca ceritamu yang keren.... Aku juga lagi bikin cerita, lho, btw! Yah, tentang yang dulu aku ceritain ke u itu.... Hohoho. Ntar kalo udah jadi aku kasih, ntar jangan lupa comment-nya. Oh, iya, aku dulu (sebelon ini) juga pernah bikin cerita,dan kurasa lumayan keren. Ceritanya tentang cewek yang patah hati karena cowok yang ditaksirnya jadian sama sahabatnya sendiri (tapi karena sahabatnya nggak tahu apa-apa, ya jelas nggak bisa disalahin). Aku suka banget cerita itu! Perjuangannya kerasa banget.... Sedih hatinya juga. Kok bisa ya aku bikin karya jenius kaya gitu? (kok jadi narsis....) Sayangnya gak ada cinta dan deg-degannya. Hohoho

page 1 of 1 1 total item

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.