»

Lelouch of the Rebellion: CODE GEASS COMPLETE BEST 2

Takahiro Kimura, RICCA, Sunrise (Studio), Lelouch of the Rebellion, Lelouch Lamperouge

5532x6446

More Lelouch of the Rebellion Scans

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. excellion Jan 30, 2009

    Very nice pic. Thanks for sharing

  2. TheJoker56 Jan 30, 2009

    muy buena la pic
    muchas gracias xD

  3. amuikuto2009 Feb 01, 2009

    Lelouch look so cute and handsome too in thus scan. ^_^

  4. mariale9224 Feb 02, 2009

    awesome pic .... thanks for sharing!

  5. danaan9026 Feb 03, 2009

    great shoot i say...^^

  6. skqltuddl Feb 05, 2009

    amazing! Thanks !

  7. kyoko89 Feb 05, 2009

    Nice Scan~
    Thx for sharing

  8. LauraLeia Feb 09, 2009

    His trademark pose. Haha~
    I love this scan.
    Thanks a lot! :D

  9. Jeddy Feb 18, 2009

    oh my gosh **smile** ^_^
    Thankyou for posting this scan!
    *dokidoki*

  10. JeevasMail Mar 04, 2009

    This is pure evil ;P

    Thanks a lot. Great scan

  11. thegods13 Mar 22, 2009

    nice scan, cool Lelouch

  12. C291212 Banned Member Mar 29, 2009

    Nice scan thanks for sharing.

  13. ChrisFeng Mar 29, 2009

    Cool!Cool!Lulu are really handsome men.

  14. iheartfromage Mar 30, 2009

    lulu looks so cool in this scan
    he always does this pose lol

  15. motif Apr 07, 2009

    Awww the art of this pic's really good. I really curious who draw this.

  16. chrisanimefan Restricted Member Apr 14, 2009

    Love scan, I like Lelouch a lot !

  17. givicake May 03, 2009

    LELOUCH so handsome -///-

    Thank you so much to sharing it

  18. Kohakunokokoro May 23, 2009

    OMG! I've looking for this, ALL HAIL LELOUCH! thanks for the scan!

  19. bychan Jun 07, 2009

    her one of my favs! Lulu expressions are the best! he is so cute!
    love this pic! thanks so much!

  20. holyex Jul 02, 2009

    Cool pose! thx for this

  21. Thay-Chan Jul 10, 2009

    Beautiful! *_*

  22. kiddygrade94 Jul 30, 2009

    beautiful guy..!

  23. thaikuching Aug 02, 2009

    Lulu looks so damn good in here!

  24. avenger667 Aug 12, 2009

    all hail lelouch!
    I like him very much

page 1 of 3 1 2 3 Next » 56 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.