»

xxxHOLiC Wallpaper: Mistress and Pet

CLAMP, Production I.G, xxxHOLiC, Kimihiro Watanuki, Yuuko Ichihara Wallpaper
CLAMP Mangaka Production I.G Studio xxxHOLiC Series,OVA Kimihiro Watanuki Character Yuuko Ichihara Character

1920x1200 Wallpaper

Artist Comment


lol taken directly from AP cause i'm too tired to write another description XD


*takes another swig of pepsi* OMG i'm finally done! bernouli has been like all over me to finish this wall o.O ...i think i'm going to be traumatized for the rest of meh life! O.O...she's really scary sometimes T_T

so anyways... i probably survived on pepsi and chocolate while doing this wall YAY for sugar highs and caffeine buzzes XD

ok so i decided to do this wall as vector practice since i haven't really done too many detailed vectors.. i find i just paint it <.<; BUT ...i thought vectoring is a skill i should learn...you never know right?...

so here it is...i used this scan for watanuki and yuuko thumb image

the rest i vectored from various other scans ..originally i thought of putting smoke in there but no matter what i did with it it just wouldn't fit... the ribbons with the bells are probably the third or fourth idea i tried out.. overall i've been working on this for a couple weeks now..

big thank you to the peoples on msn that helped me out and kept me going but please hide me from bernouli T_T i can't do that again ..

XD you know i loves you bern \o/ yay all done... now i go die *rolls away*

More xxxHOLiC Wallpapers

Browse xxxHOLiC Gallery: Recent | Popular.

Browse xxxHOLiC Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. Tina18 Jan 23, 2009

    Looks great and more full of life than the actual scan, must be the brighter colors.
    Good job and good luck on future projects. See ya. :]

  2. Bernouli Retired Moderator Jan 23, 2009

    This should be in the elite gallery! ( o_o)O *rallies the troops*

  3. vitaamin Jan 24, 2009

    oh yay someone finally did this!

    your vector is very nice for the most part. i wonder could we get some of the shadows gradiented? i think it would make it have more depth. i feel like their skin shadows should be a tad darker and less saturated, but that just my opinion ^^.

    the only thing that i think you should change are some of the ribbon lines: where the ribbons overlap, there are like thicker outlines and it looks slightly messy.

    lol and personally i think your sig needs to be bigger, if i resize this to my pc screen 1280x800, i can barely read it T_T

  4. Amanur Jan 24, 2009

    wow..this is great! I loved the butterflyies!

  5. Kayote Jan 24, 2009

    Wow, talk about a lot of detail in the textures. I like it!

  6. YoruAngel866 Jan 25, 2009

    This is excellent vector, and i know xxxholic scans are hard to do, so fave XD

  7. OctaDiamond Jan 25, 2009

    Oh.. Yuuko is rather strange with blue eyes... but still, this is beautifully done^^ thanks for sharing!

  8. Uttara Jan 28, 2009

    Ooh, vary nice. I love all the detail; those butterflies! Yuuko's gloves! At first I was a little confused by the eye colors, but those are the colors in the orrigional picture, too, lol. Anyhow, very nicely done. *favs*

  9. akira-sophia Jan 30, 2009

    great picture. great concept.
    and the colours blend in really well with the original pic :D

  10. LibranCCY Feb 13, 2009

    the wallpaper is detailed, and the patterns are nice XD. nice vector! :)

  11. dokukamedesu Mar 05, 2009

    nice wallpaper^^

  12. Taja Mar 30, 2009

    really really really nice XD

  13. kamyakiran Jun 28, 2009

    its really cool:D

  14. yuannyyap Sep 24, 2009

    lol.. kitty meow~ ?
    Thanks for sharing. XD

  15. fai-chan Nov 09, 2009

    It's very beautiful!
    Great job ^^

  16. nellandreatta Dec 05, 2009

    perfect... very very very perfect....

  17. Gamma-imoto-chan Mute Member Jan 22, 2010

    Wow \*W*/ That's very beautiful! Thank you very much!

  18. jac450633 Feb 19, 2010

    wowie thanks you very much =)!

  19. Chrom May 01, 2010

    Woow!It's very beautiful wall))))))))))

  20. Billalunna Mute Member May 14, 2010

    Oh.. Yuuko is rather strange with blue eyes... but still, this is beautifully done^^ thanks for sharing!

  21. CloudyDay May 21, 2010

    never failed to love this one XD great job

  22. Paige03 Mute Member Jun 07, 2010

    sweet & kawaii! thx for scan!

  23. distillme Jul 25, 2010

    awesome! watanuki looks sooo cute with nekomimi

  24. Makiloos Aug 07, 2010

    He cute kitty * __ *
    I love your wall \ O /

page 1 of 2 1 2 Next » 29 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.