»

Lelouch of the Rebellion: Lelouch no.1

Lelouch of the Rebellion, Lelouch Lamperouge, Vector Art

1600x1200

Artist Comment

Well, this my first time do this vector art which normally I just use it in my line of work, created graphic. But it doesn't hurt to try new thing though I must admitted that it's pain to the ass to finish this illustrate but it was fun.

I love Lelouch character, and fallin' love with the original one the first time I lay eyes upon and decided that this picture would be my first. I would love to do the whole picture but i guess i didn't possess that much energy.

So if there're any mistake please do inform me and Yes, constructive comment would be very welcome.

Enjoy ^_^

More Lelouch of the Rebellion Indy Art

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Browse Lelouch of the Rebellion Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. audeaya Sep 15, 2008

    original work fo lelouch!
    I like it!
    Domo ;)

  2. chrisp Sep 15, 2008

    i love this one! your vector is cool but the one thing i dislike is your signature...i think it's to big...i would like to see it smaller in the left or right corner...pls ^^

  3. gomurocket Sep 15, 2008

    PLEAAAASE, make another vector of the original image, this time with Rollo! Those legs... are to die 4! <3

  4. vitaamin Sep 15, 2008

    lol omg i agree your coloring is so much more detailed than my version because i was lazy as fuck. hey i will totally send you the rollo outlines i did if you re-color them =] i promise the lineart is good!

  5. love-you-lelouch Sep 15, 2008

    THX! for the comment.

    I would love to see your rollo outlines and would love to re-color them na.
    For Chrisp I think agree with you. I began to feel it's too large, I'll redo the signature a bit later.

    Now i'm planning on the next original image but i think it might some time but i'll do my best.

    So thank you everyone for both compliment and suggestion.
    Jaa... mata

  6. angel26278 Sep 15, 2008

    great work
    Lulu looks very handsome and sexy
    go to favorites

  7. nolove Sep 16, 2008

    your vector is great, i love it ^^. And it'd be kool if there's Rolo there <3
    btw, i don't quite get the "original image". what is it?

    good job, keep up neh ;)

  8. LuluAddict Sep 16, 2008

    Wow...this is great! Awesome job! ^________^

    I love his outfit!n*fan girl sqeee*

  9. jinglecandy Sep 23, 2008

    wii...
    cute ^^

  10. LauraLeia Oct 10, 2008

    Wow~ That's an awesome job you did here!
    Lelouch looks really exotic. XD Thank you for this~

  11. A-linda Oct 10, 2008

    mashaa allah ...walla 7ello al3arabi ^.^
    wooooooow this a very goood one man...a specail design for arab world >> an arabic girl
    ما شاء الله والله حلو هالولد تسلم لنا خيو^.^

  12. Morfildor Oct 26, 2008

    Woot he looks cool in this outfit =)

  13. korii Oct 30, 2008

    haha lelouch looks so cute ^-^

  14. ogami21 Dec 09, 2008

    kawai! thanks for sharing!

  15. lordi-chang Dec 13, 2008

    lol, that pic was cool!

  16. Kawoszowa Dec 15, 2008

    Lol, Lulu s face's so fun XD! So awesome, thanks for sharing! :D

  17. BROWNiES Dec 17, 2008

    AWESOMENES! Love you for sharing! ^_^

  18. Yamirosenkreuz Jan 28, 2009

    ohh!
    so cute Lulu xDD

  19. tammytheprodigy Feb 18, 2009

    It's so CLAMPesque, it's like something extracted from an xxxHolic image :O

  20. rumiko23 Mar 20, 2009

    That's so nice! he is so adorable there! ^^

  21. azukis Mar 22, 2009

    hoho.. XD

  22. Ecthelion Jul 02, 2009

    So cute! XD I love the bg. Thanks for sharing. ^_^

page 1 of 1 22 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.