»

Mobile Suit Gundam SEED Destiny: Kira

hehe..I finally found Kira XD
My friend Noel really wants the Kira version of the scan so I searched for it and here it is!
Enjoy <3

More Mobile Suit Gundam SEED Destiny Scans

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. xKai Apr 02, 2008

    This is nice thx =D

  2. maxnn Apr 02, 2008

    KIIIRRAAA! HE'S SO ADORABLE IN THIS PIC! >.< THANKS FOR SHARING!

  3. Aiira Apr 02, 2008

    OH my God! Thx so muchie Luna ^^ *I'm beginning to me a little girl again*
    I hope he's going to hand the flower in for me..*Dreaming*
    Yay! thx so much again Luna^^ Your the best ever ^^

  4. keoku Apr 03, 2008

    He is so cute and adorable in this picture. Thanks so much for sharing.

  5. YENESIS Apr 03, 2008

    ohhhhhhh thank you very much kira-kun is a precious boy looks soo cute and very very cute is a handsome!love kira
    arigatou gozaimazu

  6. luckyuki9 Apr 05, 2008

    YA~

    merged: 04-05-2008 ~ 11:13pm
    But how can I download with the full size?

  7. JCzala Apr 06, 2008

    With Kira looking so gorgeous like this, he makes me wanna hug him and have a date with him. Then marry him!

    Thanks!

  8. patsj Apr 25, 2008

    Thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  9. xsilvertwilightstarx Apr 26, 2008

    Awww Kira looks so innocent and sincere here x] thanks for uploading =D

  10. Whitesparkles Oct 29, 2008

    soooooooooooooooo adorable

  11. verdand1 Nov 02, 2008

    nice!
    thanks very much!

  12. Reikuclyne Jan 27, 2009

    He looks so sincere here :)

  13. Opiolenion-san Aug 13, 2009

    Kira kind of looks worried in this image! Anyway, thanks for the wonderful scan! <3 XD Kira always looks good, though!

  14. issakura Nov 05, 2009

    sooooo handsomeee!kawaiiii...love this pic

  15. angelyuejiang Nov 15, 2009

    Oh my gosh! Kira look so gorgeous! And with the rose in his hand... Is he proposing to Lacus? XD

  16. 101nadine Dec 08, 2009

    KIRAAA! WE LOVE YOU! \^o^/

  17. Angelicsan Dec 13, 2009

    Genial imagen, muchas gracias XD

  18. kebabh Jan 07, 2010

    awww so cute thanks for submit this one

  19. YamiNoTenshi16 Jan 13, 2010

    Soooooooooooooooooooooo cuuuuuuuuuuuuuuuuuuteee! ?_?

  20. kenshyboy Jan 24, 2010

    thanks for the scan, Kira looks great!

  21. thienthien00 Feb 04, 2010

    he look soooooo cute, thanks for sharing

  22. ziwan Mar 27, 2010

    Kira is so cute?Thank you for sharing!

  23. thesleepingdoll Apr 27, 2010

    Aishiteru Kira-kun! Kyaaaa~
    I really love this pic! Thanks a bunch for sharing <3

  24. legofreedom297 Mute Member Jun 23, 2010

    nice picture , thanks for sharing.

page 1 of 2 1 2 Next » 29 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.