»

Naruto: Naruto Team

Masashi Kishimoto, Naruto, Sakura Haruno, Naruto Uzumaki, Sai
Masashi Kishimoto Mangaka Naruto Series Sakura Haruno Character Naruto Uzumaki Character Sai  Character

2500x1817

Self-Scanned. Shippuuden sticker from calender/sticker set.

*Please DON'T post any of my scans/images as your own.

More Naruto Scans

Browse Naruto Gallery: Recent | Popular.

Browse Naruto Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. UchihaTaijiya Mar 04, 2007

    Awesome. XD
    Thanks for sharing!

  2. citraCHAN Banned Member May 21, 2007

    cool ;')
    thanks for sharing :)

  3. charlie Jan 21, 2008

    sankyuu. ^^

  4. rosewhip Feb 06, 2008

    Yay, I've always wanted a clean scan of this pic! Thanks for sharing :)

  5. Bryon Feb 15, 2008

    It is just an awesome picture of Team Kakashi as it is now. ^_^ Thanks a lot!

    Bryon

  6. mediadivx Apr 15, 2008

    likr his one

  7. XxYamiSasukexX Jun 26, 2008

    Well, they look kinda funny doing so. But anyway, nice scan ~.^

  8. sangrento Oct 25, 2008

    cool!

  9. laila-san Nov 03, 2008

    buen equipo

  10. Calypsooo Dec 02, 2008

    haha I love it thanks ^^

  11. tina21 Dec 08, 2008

    i can imagine them scream YOSH..!...thnx for sharing it...!

  12. Ulqui-Kitty Dec 11, 2008

    Haha~ I love this, their poses are great and so are their expressions~

  13. UchihaIsh Jan 20, 2009

    nice scan, thank you for it.

  14. giwax Jan 20, 2009

    team yamato rocks! yeaahhh!

  15. Apple84 Jan 31, 2009

    hahaha so funny yet awsome at the same time^^ yeah go kick !

  16. chronodragon Feb 23, 2009

    they are funny,

  17. LA1431995 Mar 26, 2009

    they are really funny
    it reminds me ... sasuke !
    he never do such thing like this !

  18. NanooXkundie Apr 05, 2009

    FALCON KICK! lol nice pic

  19. LinkAlchemist May 04, 2009

    I love Naruto gallery! Thank you very much for sharing!

  20. Russell03025 May 31, 2009

    A bit corny... For some reason it reminds me of power rangers... I don't know.

  21. Wind-Song Jun 09, 2009

    "Team Seven, I choose you!" lol. That's what Captian Yamato is shouting.

  22. erika20 Jun 17, 2009

    So good teamwork... Way to go.

  23. otakuchan1219 Jun 24, 2009

    Sooooooooo cool... flying kick... thx 4 sharing...

  24. bleachfanyumi Jun 27, 2009

    NICE. :)
    They are cool.

page 1 of 3 1 2 3 Next » 49 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.