»

Hamtaro Wallpaper: Come Chill With US

Ritsuko Kawai, TMS Entertainment, Hamtaro, Penelope (Hamtaro), Pashmina Wallpaper
Ritsuko Kawai Mangaka TMS Entertainment Studio Hamtaro Series Penelope (Hamtaro) Character Pashmina Character

1600x1200 Wallpaper

Artist Comment

Lol. Well.. just like it says. haha come chill with us :) lol..

Anyhow... FINALLY! a vector wallie.. its been ages. Then.. i dunno it took me about a week to do the most of the parts, then i found a separate scan of Hamtaru, and thought of putting him in the wallpaper as well.. Like my mom always says, 3 is better than 2. haha..


Anyhow, please enjoy this... i really enjoyed making this vector, so i hope everyone will too ^^
Regards,
~kioko

vector-wallers
kyandee-anime-no-jutsu
cute-wallies

More Hamtaro Wallpapers

Browse Hamtaro Gallery: Recent | Popular.

Browse Hamtaro Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. PinkPrincessAyu-Chan Jun 21, 2007

    hamtaro~ ^_~ they looks like having fun on the cloud, i want to join too XD

  2. Sinever Jun 21, 2007

    very cute wallie :D
    the vector is clean & neat :)
    it seems that hamtaro is having fun with his friends XD
    & girl you forgot to introduce your wall in the group >_<
    anyway good job :) & dont forget to introduce it in the group ne :)

  3. A-Chan01 Jun 22, 2007

    ZOMG! A hamtaro wall! With Pashmina and Penelope! YAYNESS! X3

  4. hellbell Banned Member Jun 22, 2007

    wahh.. it is so cute.. really great job you have done!
    +fav of course

  5. Angi Retired Moderator Jun 22, 2007

    aaaawwww so pweety
    love hamtaro!
    nice work!

  6. monicayurie Jun 23, 2007

    Kawaii desu ne?! :)
    Cute wallpaper! :)

  7. rubenz Jun 23, 2007

    oh my so cute ^^ he he and ur vector is neat :D

  8. norine07 Jun 23, 2007

    omg! hamtaros! XD XD so cute! XD gahhh~~~~~ XD hahahahhax..! XD

  9. bromithia Retired Moderator Jun 25, 2007

    lol @ the pun in title.

    Love the cleanliness of it, keep up the good work!

  10. QueenYukoSora Jan 08, 2010

    Awwwwww, that show used to be on when I was 7,8, and 9 years old. This wallpaper is so cute.

  11. honoka1989 Mar 01, 2010

    nice work i love this anime

  12. Arkel Oct 18, 2010

    Yay! Hamtaro! I love this series

  13. neopet001 Dec 28, 2010

    very cute hamster, thank you very much

  14. trang204 Dec 30, 2010

    Sooooooooooo cute!
    Thanks a lot!

page 1 of 1 14 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.