»

Touhou Wallpaper: When the world is changing::

Touhou, Aya Shameimaru Wallpaper
Touhou Series,OVA,Game Aya Shameimaru Character

1600x1200 Wallpaper

Artist Comment

Full-View Please
i hope this wall is not that horrible ^_^'
Since i have not much time now, i write this straight away
i got this beautiful scan from awol ,
'A Little Something...' by AWOL
I fall in love with it and i began to extract it
and put some stock image from sxc.hu and deviantart.com
Play it with the brush and gradient (and blend it )
Uses texture from DA! destop anime
EDIT::
Alternate version:
Without texture
http://img177.imageshack.us/img177/5789/alternawa0.jpg

lastly,not least,
Hope you guys like it! and please comment for it ^_^
celestial-luminesse
feathers-of-eternity
maac
whitepurity
dreaming-no-tsuki
sakura--cb
the-dark-angel-suigintou

More Touhou Wallpapers

Browse Touhou Gallery: Recent | Popular.

Browse Touhou Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. x-lawss Apr 11, 2007

    This is nice~!
    Keep it up XD

  2. rika23 Apr 11, 2007

    Nano!
    She gonna jumped off from the building desu~!
    Save her! save her! lol
    Nice wallie, myachan desu~!
    hmm.. the title kinda weird ^^"
    demo fav desu~!

  3. Bumble-Bee Apr 11, 2007

    Very cute! And look out girl. Your skirt... lol
    Thanks for sharing!

  4. hanifkun45 Apr 11, 2007

    kewl ;)
    ((what's is the thing on her head, a weird hat~~))

  5. vatican92 Apr 11, 2007

    Although I'm not sure if the scan and the bg matches, it's very good...

  6. GloriaChan Apr 11, 2007

    I like the bg ^^

  7. Sinever Apr 11, 2007

    WOW
    beautifull Mya-chan
    well done
    +fav

  8. yui20 Apr 12, 2007

    Another awesome wallpaper ^^
    The character is really match with the bg >.< ~ Love this ! Very nice !

  9. o0Beginner0o Apr 12, 2007

    looks great!
    the scan fits into the bg marvelously! XD

    adding this to my favourites hehe

  10. YinYangV1 Apr 13, 2007

    Very innocent and pretty wally. ^_^

  11. overbond Apr 14, 2007

    nice city background... the alternate version also looks nice!

  12. Kiako Apr 21, 2007

    nice wallpaper, i like the texture, the baclkground looks good and the chara fits in well.

  13. selemental Banned Member May 02, 2007

    Another beautiful wallie, yeah! You've really got talent!
    I love this design, yeah! Simple yet very artistic, yeah!
    And again, it looks like water color. Like a painting, yeah!
    Keep up the good work yeah!

    *adds to favs*

  14. EternalEthelion Dec 21, 2008

    is she flying? :D XD

  15. theremosster Apr 03, 2010

    This is an awesome wallpaper

  16. jac450633 Aug 01, 2010

    simply amazing ^^ i like this very much

  17. elentary Mar 26, 2011

    nossa que foda
    adorei a imagem

  18. monica682 May 13, 2013

    cool guester and dress, like the Aya Shameimaru

page 1 of 1 18 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.