Chobits Wallpaper: Sumomo's Dance

CLAMP, Madhouse, Chobits, Sumomo Wallpaper
CLAMP Mangaka Madhouse Studio Chobits Series Sumomo Character

1024x768 Wallpaper

Artist Comment

i haven't seen much Sumomo walls here...my favorite character from chobits...hahaha, she's absolutely adorable...especially when she has the..."concentrated pupils" ^^

More Chobits Wallpapers

Browse Chobits Gallery: Recent | Popular.

Browse Chobits Gallery: Recent | Popular.


  1. halcyonTwilight Jul 22, 2004

    I always loved sumomo in chobits ^^...really cute wall. I love how you have the pics of sumomo blowing her whistle. I love your wall :)

  2. krzyaznkid Jul 22, 2004

    cute very cute. buha! NICE PIC karen!!! hahahahahahahahahahahahahhaa. did u make it?

  3. xbluefish Jul 22, 2004

    kawaiiiii sumomooooo........... Thx...

  4. gendo1 Jul 23, 2004

    I can't help but giggle a little.

  5. HB13 Jul 23, 2004

    Brings back memories of Sumomo's Chobits dances :D

  6. slivermoon Jul 24, 2004

    another chobits wall!! thx!
    i love the way Sumomo wakes up Hidiki in the manga :D

  7. AngieTenshi Nov 08, 2004

    Very cute wallpaper. Sumomo is so adorable and so lively, we can see that in this wall.
    Good job.

  8. onnanoko Nov 11, 2004

    Haha! The nicest Sumomo wall I've ever seen! It´s so... Sumomo! XD

  9. sean392 Nov 13, 2004

    ahhhhh!!!! the uber kawaii sumomo!!! very very kyutte indeed!!! nice nice well done :thumbs up:

  10. fireflywishes Retired Moderator Jan 20, 2005

    omg! sumomo is totemo kawaii!!!!!!! yur wallpaper is sooooo cute!!!! great job!

  11. Saikusa Retired Moderator Feb 28, 2005

    This is fantastic!! Unbelievably cute, and *insane*!! So Iguess you could say that it fits Sumomo perfectly! ;)
    Nice use of space too. Delicate patterns around the corners, and only a few images of Sumomo mean that it's not overly bombarded visually. It almost gives this mini persecom room to sing and dance ;)

  12. Chobiits May 04, 2005

    Kawaii sumomo!!!! Thx for sharing this great wallpaper. Nice background effect, would been better if u did it all 4 corners.

  13. Diesel-Boy May 23, 2005

    Very nice. I've been searching for some Sumomo's Dance walls. It does need some more details and images as its somewhat empty.

  14. taffystar Jun 24, 2005

    Hey, nice layout and color scheme. Great choices for pics of Sumomo. I notice they're all musical shots lol. I like how the three lines are placed and connect to the characters on the bottom. Nice touch with the blocks in the corner, makes it more interesting. Overall, simple, not busy, kawaii wall. Thank you for sharing =]

  15. twm Jul 07, 2005

    heh, Sumomo really kept me laughing all the time :)
    Nice wallpaper of Sumomo.

  16. joemighty16 Sep 02, 2005

    A bit annoying with her whistle, but her dances and commentries are very cute. Nice design!

  17. mayalin Mar 15, 2009

    lol crazy lil sumomo

  18. ftama Mar 09, 2010

    Nice pic! Thanks for sharing! :)

  19. valkyrie13 Jul 27, 2010

    NArak it's SO cute! thanks for picture new fav+

page 1 of 1 19 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.