»

Mobile Suit Gundam SEED Destiny: YZAK

Youichi Fukano, Sunrise (Studio), Mobile Suit Gundam SEED Destiny, Yzak Joule

2500x3547

not my scan.
I hope you like it. :D :D

More Mobile Suit Gundam SEED Destiny Scans

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. woodard Jan 16, 2007

    This is a great scan! Thank you so much for sharing!

  2. CosmoStar Jan 17, 2007

    Hey, another spoiled guy! lol
    I love his "sovereign" yet sweet look here! Very cute!
    And all the smooth colors are very pretty!
    Thanks for sharing!

  3. rubenz Jan 17, 2007

    yay Yzak, OMG he is so hot hete, thank you so much for sharing this scan :D

  4. JCzala Jan 17, 2007

    Yzak-sama is so hot! I always like his expressions in scans. Thanks!

  5. rogero Jan 17, 2007

    yzak is so cool, thanks for sharing this, we need more scans of yzak

  6. MapleRose Retired Moderator Jan 21, 2007

    yay Yzak! hehe he looks very cool and calm in this poster :)

    hmm, I wonder why there's one for Yzak but not even for Cagalli...

  7. Loneokamionna Jan 26, 2007

    KYAAA! I ABSOLUTELY LOVE YZAK AND HIS GORGEOUS SMILE! XD
    Thanks for sharing it!

  8. minakoclyne Feb 04, 2007

    wow that was a good touch of Yzak !

  9. UchihaTaijiya Feb 13, 2007

    Awesome!
    Thanks for sharing!

  10. enchantressinthedark Feb 16, 2007

    OMG I've been waitiing for someone to post the watercolour Yzak scan since like EVER! Yzak looks so darn cool here! Just love the way his hair sways <3 THanks for sharing the scan!

  11. HimeHikari Jun 08, 2007

    Thanks! Yzak looks so cool in this scan!

  12. Saulofein Oct 05, 2007

    Another nice scan ^^
    thx

  13. MORDREDIII Oct 08, 2007

    HE'S COOL!

  14. acun May 09, 2008

    pretty

  15. nessy Apr 21, 2009

    I adore Yzak
    He's so awesome
    nice scan

  16. seizuna Jul 30, 2009

    Thanks for scan

  17. catpipe Aug 11, 2009

    Thanks for sharing this pic.

  18. lacusyamatoclyne Sep 06, 2009

    yzak sorry i not command because im very bussy

  19. Sopsi Mute Member Dec 10, 2009

    Aaaawwww :3 Yzak is so cute xD I like his smile^^

    Thanks!

  20. Angelicsan Dec 13, 2009

    Muchas Gracias, me encanta XD

  21. ktgarnet Feb 14, 2010

    It is very good-looking. It looks for for a long time! Thank you for up-loading.

  22. Alexander-kun Aug 23, 2010

    Great scan! thanks for sharing!

  23. lupinchan Mar 21, 2011

    Great scan! thanks for sharing!

  24. fitarol15 Jul 29, 2014

    Awesome..~~
    Love the Colours

page 1 of 1 24 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.