»

My-HiME Wallpaper: Nocturnal Prayer

Hisayuki Hirokazu, Sunrise (Studio), My-HiME, Shizuru Fujino, Natsuki Kuga Wallpaper
Hisayuki Hirokazu Mangaka Sunrise (Studio) Studio My-HiME Series Shizuru Fujino Character Natsuki Kuga Character

1280x768 Wallpaper

Artist Comment

UPDATE
I've improved blending modes and added those sparkles, I think it looks better right now. + new description (yay XD)

Recently, I felt like the amount of wallpapers featuring Shizuru and Natsuki is not enough. So I've decided to make one. My aim was to create a wallpaper with not too bright colors and nice "night" feeling within.

The hardest thing to do was the background with Fuuka Gauken. What you can see is a result of using many filters and vectors. As well as maple leaves. You might ask what those leaves are doing here anyway. Their origin lies in Mai Hime ep 22, where they were used fluently.

The characters are taken from Unmei no Keitouju Shura game scans, so the design is quite different than anime one.

It took 2~3 hours to complete.

More My-HiME Wallpapers

Browse My-HiME Gallery: Recent | Popular.

Browse My-HiME Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. YoungPhenix Nov 26, 2006

    Sweet! Shizuru and Natsuki, and I LOVE it. Great job.

  2. kazahana Dec 03, 2006


    Nice pic^^!

  3. sash Dec 13, 2006

    kawaii ^_____^ totally fav ^___^ *my-hime fanatic don`t mind me* :D

  4. carminapv Jun 10, 2007

    muy buena imagen tiene un dise

  5. pooolj Dec 11, 2007

    wow, i think i need see the anime xD, nice job

  6. Excruze Feb 13, 2008

    Hmm.. It looks kinda different than the anime, but I think it looks good and I like it!

  7. bluezodiac Aug 13, 2008

    @Excruze:
    Yeah indeed it is very different from the anime since the character designer of this game is different from that of the anime.

    And Hehe! The wallpaper is SOOOOO AWESOME!
    It blends the mood with blue...
    And Shizuru is like "Oh my... Someone saw us"
    Then Natsuki is like "Alright! I'll shoot you for seeing us doing it!"
    Haha!
    And I know why you placed maple leaves there... Right! From ep 22... Ahehe!

    merged: 08-13-2008 ~ 07:29pm
    By the way, I would like to kindly ask for permission to use this wallpaper on my friendster profile...

  8. starcraft2 Jun 10, 2009

    the girl on the right is still Natsuki right?, if that's so then she is more cute here, very nice.

  9. knk6565hhm89 Apr 10, 2010

    haha the cold feeling from the picture is nice hehe. good job

  10. HaroHaro Dec 10, 2010

    Nice wallpaper of these characters, thanks for sharing

page 1 of 1 10 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.