»

Bleach: Bleach: Ichigo Kurosaki in red [Scan]

Studio Pierrot, Bleach, Ichigo Kurosaki
Studio Pierrot Studio Bleach Series Ichigo Kurosaki Character

1038x1481

Here's a scan from me. This picture thing came with a Ichigo's hollow mask keychain that I bought a long time ago. I really like his clothes, don't you?

More Bleach Scans

Browse Bleach Gallery: Recent | Popular.

Browse Bleach Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. arisawa Jun 22, 2006

    Yeah, his clothes are damn sexy *O*

  2. Dornatela Jun 22, 2006

    Nice scann! Keep it up!

  3. dMp Jun 22, 2006

    awesome scan. this would be a perfect scan if it was higher resolutions. ichigo looks badass here XD

  4. Midori-chan Jun 24, 2006

    XD he looks great in the red outfit! XD

  5. nimiru Jun 24, 2006

    ichigo and his smile!
    makes it worth while to watch the anime! lol XD

  6. niomea Jun 25, 2006

    Ichigo Looks very much alive in this scan, and I really can't thank you enough for sharing it with us. RengekiShin makes it into a wallpaper already, and I truly love the fact that the one who inspire him is my favorite Soujiokita Senpai ^_-

  7. Yureika Jun 26, 2006

    aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ! *faint*
    ichigo ! man he look soo cool !
    yeah i love his clothe !
    favs z!

  8. Saikusa Retired Moderator Jun 26, 2006

    Nice, bright, lively, funky, and best of all it's a gorgeously large high quality scan! Thanks for sharing :D

  9. Hikari87 Jun 30, 2006

    Woah~ a nice scan! ^^ Thank you~

  10. crapshack Jul 02, 2006

    Cool scan! I like his clothing too. :)

  11. thingperson Jul 03, 2006

    Oh he just looks so cool..and in that out fit and i like the expression on his face..oh this is so cute.

    ~*Cagalli*~

  12. SweetMitsuki Jul 15, 2006

    damn >____<!

    ichigo is so sexy ;O;!
    he's the sexy boy and something bad
    but i like it!

    tnks for this sexy scan

    i added!

  13. Elves Nov 06, 2006

    That is one clean scan! XD Thanks so much for sharing. It's really refreshing to see new character poses. :pacman:

  14. kingray100 Mute Member Nov 27, 2006

    nice nice!i like bleach a lot!this is great!

  15. AngelHiwatari Dec 02, 2006

    nice scan....^.^ thx for sharing!

  16. Schyler Apr 03, 2007

    Ooohh...flashy. Love his clothes!

  17. carrotshake Aug 09, 2007

    awk! hot! tks for sharing.. ichigo will never go out of style :D

  18. john01175 Sep 15, 2008

    its Cool!

    for me hehe

  19. marysonnie Dec 07, 2008

    I feel sort of conflicted about the dots on the sleeves, but otherwise I really like the jacket and the scan.

  20. SamuraiCool Jan 22, 2009

    when Ichido retires as Death, he can be a fashion model

  21. Hono May 18, 2009

    I love the clothes he wears.So stylish~ Thanks for scanning and sharing.

  22. Vampiregirl4 May 24, 2009

    He looks so cool,his outfit =)

  23. stryfle Jun 07, 2009

    He looks so cute in here. Thanks!

  24. furuxx Aug 22, 2009

    yay he looks awesome! thank you for sharing:D

page 1 of 2 1 2 Next » 39 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.