»

Mobile Suit Gundam SEED Destiny: [.::Kira Yamato_Waiting For Tomorrow::.]

Artist Comment

This is a vector of kira inside the cockpit, this one took about a week to do, i started outlining and that took forever to do, everything else was easy, the cockpit outlining took about 2 days to do, kira's outlining took 3 days, and those little control's with the handles took about 1 day to do, then after that i started putting kira's skin, suit, and everything else in color, thats all i think, hope you like it, ja!

Please Full View, Thumbnail Crappy

More Mobile Suit Gundam SEED Destiny Indy Art

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. a5h May 13, 2006

    looks real great. gj.

  2. EldaLacus92 May 13, 2006

    *full views*
    OMG it's perfect! I don't get it how much of patience you've had when you vectored this! I would have gone insane! This is really good! Outlines are do clean, it's not crappy at all! You can clearly see that you've put lot of effort when making this! Good job ;) +favs

  3. kira-freedom May 13, 2006

    Kira so cool^_^

  4. laurent May 13, 2006

    I couldn't wait to download this one. I was like " OMG OMG OMG, finally, a vector of that image ! *fainting* " Yeah, I also hate it when you upload a nice image and then the thumbnail looks all crappy.
    AWESOME x FABULOUS vector ! All those hours of work you've put into this vector can really be seen. It looks great. I LOVE it ! *adding to favs* Thanx sooooooooo much for sharing. You've made me ever so happy !

    ..::Kira::..

  5. kashikosa May 13, 2006

    Wow, LiLaoRyo, this is astonishing. It's clearly visible that you worked long and hard to make this look well. +fav even though I'm not a fan of (MS)GSD

  6. Yurusaretai May 13, 2006

    So this is vector art...

  7. strawberrt May 13, 2006

    *_* kiraaa. awesome vector! Love all the detail touchs you added on the vector.

  8. darkangel013 May 14, 2006

    OMG!This vertor....Kira it's so...so...COOL XD.*screams*I abousolutly love it.
    You've even made Kira happy.
    All that hard work really did pay,huh?
    Keep it up and I can't wait unitl I see the next one
    *favs right away*
    ~*Stellar*~

  9. Odeena May 14, 2006

    Great image! I can see how you spent so much time on it... congratulations!

  10. Chloe Retired Moderator May 14, 2006

    Nicely done! Lines are neat and I like Kira's expression!

  11. soujiokita May 14, 2006

    it's a great vector, everything looks clean and no choppy lines! +fav :)

  12. fluke May 14, 2006

    That is indeed a great vector, it would make for a perfect wallpaper with the background being open. So many possibilites to do with it!

  13. MapleRose Retired Moderator May 15, 2006

    wow! wonderful vector! love the details in the cockpit (you must have loads of patience...)

    How do you do your outlines? Do you stroke or fill the path?

    nice expression. he looks kinda tired, but relieved :) I think his eyes could use some highlights though...

  14. PinkPrincessLacus May 15, 2006

    Oh My ! That is a GREAT VECTOR :) I love it, your work is always so amazing. I love the details in this vector, you chose a great scan of him also! I LOVE IT. Great job.

    ~* Lacus *~

  15. Azstraph May 15, 2006

    WOW, awesome vector there LilLaoRyo704 you are definitly getting better with each vector you do. I really like how you did the control panels, sitting and the other equipments in the cockpit.

    I really need to pratice more after seeing this

  16. moonescape May 16, 2006

    This is such a nice vector! You are really good at this. Hope you make some more, but don't pressure yourself to.

  17. Abzuseilue May 16, 2006

    Great art vector that you make , when searching for vector category , spawn it looks attracted,awesome that you make. Nice to meet you for 1st add you to wacthlist in time, see you around

  18. ladykaze May 17, 2006

    Nice vector of Kira-sama! I juz have to fave it!

  19. paintmearainbow May 22, 2006

    I agree with the rest of the people here who have commented, this is an excellent vector of kira! I really admired your patience to vector all the details ><
    Great job :D

  20. merelie Jun 02, 2006

    you did an awesome job with this vector. it's so well done and I admire your mad skillz. :) kira looks so thoughtful.

  21. UchihaTaijiya Jul 13, 2006

    That looks really good! ^^ ::favs::
    Thanks for sharing!

  22. tennistensai Jul 13, 2006

    Kyaa~ Arigato! This is great! I love this picture of Kira and the vestor is very clean. Nice job!

page 1 of 1 22 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.