»

Fullmetal Alchemist Wallpaper: And it all started to become weird

Hiromu Arakawa, BONES, Fullmetal Alchemist, Edward Elric Wallpaper
Hiromu Arakawa Mangaka BONES Studio Fullmetal Alchemist Series Edward Elric Character

1280x960 Wallpaper

Artist Comment

Yup , I'm fast ^_^ Next wall in next day :P

But i was workin on this one for some days (my Lagoon Engine was a inspirated wall and i just made it while i was having a brake with this one :P)

It's my first wall with FMA character :D
And it's another weird one.

I wanted to make a wall with kinda weird story.
And i guess this one is weird.

Everything near him started to get weird, he is very brave and strong and he don't want to get weird too like the world . Stupid i dunno how to descript what i was thinking about when i started to create this weird (and inspirated too) , wall.

Well I think this wall should let you think ^_^

Time : Some days
Layers : OMG i don't remember X_x
Dedication : For ppl who like to see something new

Credit : Kino's Scan

I put a lot of effects on the character and on the bg , a lot of layers and some brushes.
Well enjoy my work ^_^

PLEASE FULL VIEW !

More Fullmetal Alchemist Wallpapers

Browse Fullmetal Alchemist Gallery: Recent | Popular.

Browse Fullmetal Alchemist Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. Kiako Nov 01, 2005

    nice wallpaper i like the scene and the bg colors, the only thing i find disturbing is the text there.

  2. Milkiyo Nov 01, 2005

    wah...nice texture^^
    yup, the text is getting in the way...<.>

  3. Rikimaru-jp Nov 01, 2005

    Great wallie Sandra usual ;) oh and this one is for FMA!
    first of all the texture effects you used are really cool and suits with the wallie a lot!
    background fits perfectly with the character and it's nicely done; the colors used on the backgroud match so much with the scan ;)
    extraction is flawlessly done :)
    keep up the great work!

  4. Sunira Nov 01, 2005

    Wow, thats a really interesting way to portray a rather nightime and sublimely disturbed scene. Good Work!

  5. DarkEmperorHatsuharu Nov 01, 2005

    Um... don't freak.....I love ed.....yes *looks down and twittles thumbs* Im Bi... is that so bad? *turns red* Um names Dark.... I do rather Like this pic...*walks away from the people and pic* To shy to talk... bye *dashes away*

  6. Oshii-Rion Nov 01, 2005

    Very nice wall! XD
    I love this!
    Add to fav! :D
    Great job! ;)

  7. fukushuusha Nov 01, 2005

    When did you...submit something new? XD
    I am so careless these days...
    Hmm...the wall looks good thx to transition of the colors. The match is nicely done.
    The ground is especially looks good with that filter. I am not sure about that font nor it's placement though.
    I am not good enough with titles but I think it should be on the right of Ed on that empty area. And maybe decreasing the size of these birds will do good. ^^
    nice one sandra

  8. DeeDee Nov 01, 2005

    awww I LOVE ED! he's sooooo nice, and his heart sooo big and he's sooo mysterious! hahaha
    but I love your wallie EVEN MORE!
    great job with tha bg and how it all fits perfectly IN!
    amazing! o.0
    misa loves it!

  9. evasion Nov 02, 2005

    Whoa, amazing wall! I love the feel of it - it is extremely well done! Hopw you don't mind if I use it as my wall paper :) I like it lots and lots! Thanks for sharing! ^_^

  10. gilion Nov 02, 2005

    Great! A FMA graffito. It will be nice if it would be painted on a big city wall. The people saying it would go in "woah!" mode... Great job with the colours, especially in the background (very dark: it suits with the contest).

  11. lthnadml Nov 02, 2005

    Nice wallie . . . i like the bg and the colors too . . . XD XD XD

  12. Arashi-san Nov 02, 2005

    hm i do not really like the char you used but all together looks really great =)
    well done

    greets Arashi-san

  13. Zoamel Nov 02, 2005

    I don't like this brush you used :(
    Sorry...

  14. bluSake Retired Moderator Nov 04, 2005

    Very nice. The abstract/scenic bg reminds me of "The Scream" by Edvard Much. Ed is a little over-filted, but other than that...

  15. yoshball Nov 07, 2005

    I like the layout of this wallpaper and the good blend of text into it. I do not, however, like the sketchiness of Ed because some of the other elements of the paper are clean like the tree and birds. Good job, though.

  16. RubyNeko Nov 09, 2005

    I love Edward Yay!

  17. Rhyme097 Nov 11, 2005

    Nice pic ...

  18. Onime-no-kyo Nov 12, 2005

    wow, great wall. I personnaly think the "weird" effect. as you say, on this wall is awesome. Keep up the good work!

  19. aya000 Nov 24, 2005

    Great wall, I really like it^^ Luv ed^^

  20. upheaval325 Feb 26, 2006

    great scan...the background is great...love the nice effects and the dark colours too...very nicely done..^^

  21. deathxmage Jul 01, 2006

    Nice Wall I love FMA

  22. obsidianwings Aug 05, 2006

    looks great, i esp. like the bg and gangly tree that accentuate the battleground.

  23. honeypl Mar 30, 2010

    Thank you very much. I think it's so great.

  24. kimi1910 Aug 08, 2010

    cool pic . like it - ^ . ^ -

page 1 of 1 24 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.