»

Full Metal Panic! Wallpaper: my peaceful morning

Gonzo, Full Metal Panic!, Kaname Chidori, Bonta-kun Wallpaper
Gonzo Studio Full Metal Panic! Series Kaname Chidori Character Bonta-kun Character

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

Chidori with little plushy Bonta-kun. Kawaii!

I've tried to draw window but i totally suck with that kind of things.

More Full Metal Panic! Wallpapers

Browse Full Metal Panic! Gallery: Recent | Popular.

Browse Full Metal Panic! Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. Odysseus Aug 24, 2005

    Nice work! The scan is well extracted and I like the lighting of everything. (And of course Chidori looks as Kawaii as always) So are the lines on the right supposed to be a window? Just having a bit trouble being able to tell since it's kind of.. translucent. Over all though, nice wall! I'll definately add this to my desktop rotation.

  2. GoNik Aug 25, 2005

    Domo^^
    Hmm... window..... Yeah, that was a window, very weird one. So I changed my mind and it ended like this: with some lines and swirls.

  3. Evil-Ichigo Aug 25, 2005

    Nice wall with Kaname and the magic Bonta-kun XD I add this one in my favorites, but I have to say that I didn't like too much the text, but it's a little particular in a really good wall ^_^

  4. inupunkchic Sep 04, 2005

    Cute wall. I wish I had a Bonta-kun doll. That would be awesome. He is soooo cute!!!!

  5. xomikronx Sep 19, 2005

    Cute. Bonta has to be my favorite character of the FMP series. Even though he's just a mecha.

  6. bulkykenshln Oct 28, 2005

    Wow, nice pic, i like the title too! Really reminds you of the morning doesn't it, I love the doesn't wanna get out of bed look, lol. That's me, hehe.

  7. babybunnibumkin Nov 07, 2005

    lol! the bonta doll is SO cute. it'd be nice to wake up like that =)

  8. ZipPoo Dec 06, 2005

    Chidori and Bunta Doll kawaiiiiiiii

  9. natsuki-hime Jun 04, 2006

    nice job on the wall here i relli like the scan, thnkyu veri much yu did a great job on it.

  10. broke Aug 09, 2006

    vry nice. looks vry peaceful. gj!

  11. Xtabay Feb 09, 2007

    Omg so cute! must get it!

  12. jonatancena Oct 31, 2008

    woooooo really nice the wallpapers, loved this wooooo congratulations

  13. IronZaX Feb 26, 2009

    Very nice i love jidori

  14. asdewq Jun 02, 2009

    BONTAAAA! lol that's a great one thanks!

  15. Eiabaer Dec 04, 2009

    Its a nice peaceful picture, i like it, especially Bonta-kun, my hero XD

  16. Rhed Mar 06, 2010

    kaname/.. you're such a sexy girl..

  17. superbirdie Sep 13, 2010

    nice n sexyyyyyyyyyyyyyyyy!

  18. stormyduke Apr 14, 2011

    nice! This is good~ Thanks to sharing these images

page 1 of 1 18 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.