»

Eyeshield 21 Wallpaper: Eyeshield Cerberos

Yuusuke Murata, Studio Gallop, Eyeshield 21, Sena Kobayakawa, Cerberus (Eyeshield 21) Wallpaper
Yuusuke Murata Mangaka Studio Gallop Studio Eyeshield 21 Series Sena Kobayakawa Character Cerberus (Eyeshield 21) Character

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

Another screencaps of Eyeshield that i made into a wallpaper... =.="

More Eyeshield 21 Wallpapers

Browse Eyeshield 21 Gallery: Recent | Popular.

Browse Eyeshield 21 Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. N2Heiki Aug 20, 2005

    Hahahha i remember this one, it's when sena is forcrd to run 40 yards with cerberus chasing him. i like the scene when cerberus appeared for the first time, it's like there was gonna be a disaster.

  2. ddtclon Aug 29, 2005

    how could this exit the earth
    it is so smart powerful and devilish
    ^^

  3. RallyVincent Sep 02, 2005

    XD I love it!!

  4. dragon6985 Sep 14, 2005

    yeah that was a great episode nice wall

  5. niomea Nov 04, 2005

    Oh my.... I am laughing my head off when I watch the scene on TV, and now I am once again laughing my head off everytime I look at the wall ((now it's on my desktop ya ha))

    Nice color pick, although the design is obviously simple. However, sometimes simplicity is just the best thing ^_^

  6. KanaTan Feb 23, 2006

    Haha, poor Sena-kun. XP Well, I'm adding it to my favorites and putting it on my desktop. GO CERBEROS! XD

    KEEP UP THE GOOD WORK! ^______________________________^

  7. xXKEIXx Jun 07, 2006

    LOL! good job

  8. midream2 Banned Member Dec 24, 2006

    i like this walli! poor Sena -0-

  9. PikaMoon Feb 13, 2007

    Wah~ LUV Cerberos and also the lil' cute piggie. Really wished there were more pictures of them and more wallies of them. -______- Finally found one b/c of you. Yay! Thank you! =^.^=

  10. hernandezscc Nov 25, 2007

    love this wallpaper especially since it has cerberus in it

  11. BuNnieMomiJi Apr 25, 2009

    ahaha this is so cute. poor Sena

  12. XxFadedxX Jul 16, 2009

    Yay cerberos is the best!

  13. Hisagi90 Jun 24, 2010

    haha this one is funny and well done :3

page 1 of 1 13 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.