»

Mobile Suit Gundam SEED Destiny Wallpaper: .:A.T.H.R.U.N:.

Sunrise (Studio), Mobile Suit Gundam SEED Destiny, Athrun Zala Wallpaper

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

Hi again..
as you notice... I WILL be spamming grunge walls from now on!
ya! with new stuff im ganno learn very very soon!

This wall features.. Athrun!
The bonehead who did nothing but scream peoples names in GSD.
But in epi.35... he redeemed himself!

More Mobile Suit Gundam SEED Destiny Wallpapers

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Browse Mobile Suit Gundam SEED Destiny Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. Yina Jun 19, 2005

    me like this one too.. the grunge effects look nice and they fit great to the scan.. waii.. bishounen.. >____< the colours on the bg are great as well.. so +fav ^^

  2. Kiako Jun 19, 2005

    great wallpaper, the background looks good, i like the colors you used. the chara fits in pretty good too.

  3. shyxsakura Retired Moderator Jun 19, 2005

    >< love your color combinations duddiiee ..

    athruns shoulders look a lil ... shakiiee though .. >.>

    love the effects as well~

    font looks out of place .. o___o

    x3 love it to death~ athrun rocckkssuu~

  4. Mikoami Jun 19, 2005

    wow its very nice it has athrun on it ...athrun.........anyways nice job!
    +favs

  5. nat Jun 20, 2005

    Your last few walls are looking extremely formulaic, even for grunge. This wall looks like you just exchanged the Rei character in your last one for Athrun. Grunge doesn't always have to be the same colors, and at least you should vary the textures more if you're going to be doing this many grunge wallpapers. Even though you've textured the character, it still looks like an after thought. The text is also barely visible. If you're not trying to say something, and they text isn't aesthetic, why include it at all? So, just some things to think about and put toward your next wallpaper, since I've been perusing your work ^^

  6. Sayonara Jun 20, 2005

    OMG! he is soooooo adorable! * hugs Shadowdude* thanks for making a awesome wall of Athrun! He is just sooo damn cool! u-U Hope to see more of your work! see ya!

  7. youngdo Jun 20, 2005

    Wow~~~~
    Athun~~!!!
    I like him~
    Great wallpaper
    Thanks for your sharing~~~

  8. Suicide-Demon Jun 20, 2005

    Whoaa...
    Grundge-God's back with another one...
    Gonna spam us with Grundge-Wallies?! yeah!
    c y'around Grundge-God!!!

  9. Ayamael Jun 20, 2005

    lucky you didn't say anymore than that about ep 35... still trying to get ep 34 >.< so long... T_T

    anyways, very cool wall... well of course, it features Athrun XD anyways very good job!

    and spamming grunge walls from now on... wasn't that what you did before?? i'm confused ^_^' XD oh, one question... why is there "nymphomaniac" written on this wall ?

  10. DarkEVO Jun 20, 2005

    Another grunge wallpaper that's nice and cool.
    The character is good in this wall.
    Great job on this.
    +Fav.

  11. GintheTwilightswords Jun 23, 2005

    Yeah, you probably shouldn't spam with wallies, even if they do look good XP. Again, grungy is the way, even the colorus are dark. The bg looks goo and so does the scan of Athrun. My recommandation if you're going to churn out more walls is to break up the monotomy and use different grunge techniques and utensils, adn do diferrent colorus besidse the ones you usually use. Other than that, you did an excellent job as usual

  12. gohasuke Jun 26, 2005

    athrun is coooooooooooooooooool every wallpaper athrun on it it's coooooooooooool
    keep up the good work

  13. ladykaze Jul 06, 2005

    Another Athrun cool wallpaper. The background fits well!!! *add to fave*

  14. enchantressinthedark Jul 09, 2005

    absolutely love this wallpaper! the grunge effect is soooooooooo cool! But most importantly, Athrun looks hot!!!!!!!

  15. Nyuu-chan Jul 22, 2005

    ahhh Athrun I love you :D !!!!! I love this wall. Necessarily I must add it to my favs. Great work.

  16. jrockerAyane Jul 23, 2005

    Nice wall. I agree, Athrun has finally done something in GSD besides just of moping around the Minerva. Good job!

  17. triste Aug 06, 2005

    Awesome Athrun wallpaper. I love the colours and the grunge effects here. Thanks for sharing!

  18. Collinxx Aug 25, 2005

    omg... wear the same clothes again and again.... ahahah but I wonder they will wear differ clothes every episode.... please...

  19. HimeHikari Aug 30, 2005

    kireii~

    nice wall ^^

    yup, Athrun is finally doing something ^^

  20. zhaolinger Banned Member Sep 09, 2005

    ;) Great It's Beautiful wallpaper hi hi I like it
    http://strikefreedom.go3.icpcn.com/image/logo02.jpg

  21. WingsofFreedom Oct 16, 2005

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kewl!!!!!!!!!!!!!!!!!! i cant really see the words very well ^_^'

  22. Animezealot5140 Restricted Member Feb 11, 2006

    Nice wallie! Athrun is da best! Add 2my fav. Arigato!

  23. pchne2630 Banned Member Jul 29, 2006

    Commander athrun good lovable also good oh appears athrun to be sad
    and to be at a loss likes oh

  24. superbirdie Sep 14, 2010

    hes soooooooooo admirableeeeeeeeeeeeeee :xxxxxxxx

page 1 of 1 24 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.