»

Sister Princess Wallpaper: The Beautiful World of Aria

Sister Princess, Aria (Sister Princess) Wallpaper

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

Nothing much to say other than itz been ages since i've last made a wallpaper >__< LOL! life sux when u get older >__>

neways...the idea behind this is to depict the mysterious world that aria lives in through sorta like a split dimension/world interpretation....blah whatever....

The original scan was a LQ 800x600 image so i tried my best to get it look better...ah well

enjoy! hehe

for other resolutions go check out www.raveanime.com!!!

More Sister Princess Wallpapers

Browse Sister Princess Gallery: Recent | Popular.

Browse Sister Princess Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. chrno Jun 04, 2005

    Hey, it is really great ^__^ yes life suckz wenn u get older .___:"

  2. aznwtydragon Jun 04, 2005

    this is nice
    good work
    keep it up ^^

  3. ayanechan Jun 04, 2005

    looks nice. my only complain it that moon thing on the left hand side of the sky. looks outta place colour-wise. but maybe that could just be me ^_^X

  4. nightgoddess Jun 04, 2005

    wowowowowowowoowowowowowowowowoowowowowowow!!!! very nice! i love it

  5. PANDAgirl Jun 04, 2005

    Oh wow!! :) ZZ put something up!! Yay! I really like it ^__^ Although I do think the BG is really cliche, I like the color scheme (blue and purple always look good together). I like how there are...two BGs? ^^; They look like they're split by the column she's standing behind. Anyway, I really like it! Fav!!

  6. zaira Jun 04, 2005

    woo!! wow! me love the scan!! the bg is totally awesome! i love the purplish colors and the lighting effects!! +fav!

  7. Osiris Retired Moderator Jun 04, 2005

    lolololol you walled? haha thought joo died

    dammit zz...now i gotta wall soemthing >__>

    anyways, yeah..scan is a bit low qual but bg is pretty good :3

    the two worlds theme worked out nicely

  8. OracleAngel Retired Moderator Jun 04, 2005

    Quote by Osirislolololol you walled? haha thought joo died
    dammit zz...now i gotta wall soemthing &gt;__&gt;

    Lol i was just thinking the same thing you said Osi... >_>

    but yeah awseosome wall ZZ the scan could use some work but you always pull through with your Omni bgs of decadent proportions! Awesome job as always man! :)

  9. dans Jun 04, 2005

    XD new wall from ZZ !! looks awesome as always.
    the scan is low quality but the bg is so good especially the color.
    awesome job. :)

  10. kenzuke Jun 04, 2005

    YOUR back!!! yay!! an awesome wall as always ! ^^ Another one of your purpled sky walls with those magical stuff floating around.... XD .. hope to see more walls... hehe

  11. Septillion Jun 04, 2005

    ^__^ hehe yay ZZ walled!! very beautiful, i've seen this scan walled before but definitely not to your level. your 'two' world thing definitely worked, considering that she's half hiding behind that pole makes it all very mysterious. great wall ZZ^^

  12. diepchay Jun 04, 2005

    woooooooooooo hooooooooooooooooo
    amazing work, love it ^^

  13. exentric Jun 04, 2005

    o_O!!!!
    ZZ made a wallie! *surprised*
    hehe glad yer back at walling~

    anyway~ comment comment~
    is da column kinda transparent? kinda weird... o_O
    other than that, both world looks really nice~ seems like ya havent lost yer touch ZZ~ ^_^

  14. Sandra Jun 04, 2005

    GundamZZ made a wall ! Yes ! Finally ! And let's see ..... *looking at wall* Owww man ! This is such a beautiful work ! The scan is really kinda blurry , small resolution , but the bg ! It's just amazing ! And i love the text ! Overall It's trully a great work ! Fav+

  15. Kiako Jun 04, 2005

    nice wallpaper, the background looks good, i like the right side and the girl is very pretty.
    keep it up

  16. Yoones Jun 04, 2005

    nice wallpaper! happy that you walled again gundamZZ ^.^
    this one is well done, I don't know the original scan but I guess you cleaned it well because it looks very nice, for the background , it's a beatifull sky, but even if you decided to put the 2 worlds, there is something weird ;
    I mean ok worlds are different, but the type of working on it is different too, the right side is very modernish starlight sky , while the left side is like the old wall, on single brushes.
    well maybe it is just my impression.
    but the fact that there are different skies doesn't bother me.
    and the render of the wall is definitely great.
    thank you for this new wall then.
    take care and be safe, see ya!

  17. Yumi-Chan Jun 04, 2005

    waii, zz it's been awhile since you last walled, ne? xd
    :3 very purple, XD it's so zz-typed-wall.. weee, we need originality all the time ^_^
    and the split world thing was nicely done, good job!
    well yeah we can't do anything more on the low quality scan can we tt__tt but it was good overall.. :D really good ^_^

  18. KenshinFFX Jun 04, 2005

    HAve I said I HATE YOU recently? I DO dammit!!! But it's a good wallpaper none the less... Nice job ZZ

  19. shinta Jun 04, 2005

    ROFL P-chan! It has been ages since you made a wallpaper! That goes for me too...T__T
    Bahahahaha! I would have commented on the LQ scan but you did try to fix it. >_<
    Really nice concept on the wallpaper! *wink*wink*

  20. Sh0rT0nE Jun 04, 2005

    leave it to gundam to make the most amazing wallpapers i'll ever see. needless to say ur newest work is amazing so i had to comment. very well done. love the two opposing sides. both equally well detailed. excellent job. a def fav XD

  21. Angelette Jun 04, 2005

    Ewwww, its GundamZZZZ

    <3 the right side... ahahahaha~ xD The right side is perfection. (I also just woke up, shh)

  22. Kitaan Retired Moderator Jun 04, 2005

    the purple reminds me of the Sakura wallie you did ^_^ but this one is better :D
    it's great to see something from you I thought you died ;_;

  23. Chobiits Jun 05, 2005

    Absolutely splendid wallpaper.
    Love the way you seperated the 2 sides into different bg's.
    Love the right side effects and colours, very well done.
    Also nice rayon effect with those purple lines, seem like some radiation was coming from the vortex in the sky.
    The left side is very beautiful, pretty dramatic imo.
    The girl is so lovely, her smile and innocent expression would be all i need to be happy again if i ever get sad.
    Thanks you very much for sharing, adding to +fav. ^^

  24. euna Retired Moderator Jun 05, 2005

    kyaa~~~ my fav scan of Aria~~
    and the wall ish so so so pretty~~~
    it's good to know that you're still alive ZZ!
    and nice comeback (?) wall too! XD
    brilliant idea to use two sides of the column to have different concepts!
    looks absolutely fabulous. *5 thumbs up + fav fav fav!!*

page 1 of 9 1 2 3 4 5 6 ... 9 Next » 195 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.