»

Ah! Megami-sama Wallpaper: Unexpected Visit...

Kousuke Fujishima, Anime International Company, Ah! Megami-sama, Keiichi Morisato, Belldandy Wallpaper
Kousuke Fujishima Mangaka Anime International Company Studio Ah! Megami-sama Series,OVA Keiichi Morisato Character Belldandy Character

1280x1024 Wallpaper

Artist Comment

This is a collab wall from me and Skillzpay we're both pretty indecisive and indifferent when it comes to making decisions, lol .. he did like all of the wall so I feel like a bum XD yea well I'm just gonna hurry up. ENJOY!! it took us forever...

More Ah! Megami-sama Wallpapers

Browse Ah! Megami-sama Gallery: Recent | Popular.

Browse Ah! Megami-sama Gallery: Recent | Popular.

Comments

  1. SilentMasamune May 31, 2005

    Vectors and a custom-designed background? Very nice altogether. :)

  2. Skillzpay May 31, 2005

    haha yeah we finally finished, took us something like 2.5 months :D
    Was great collabing with you mezzed, we should do another wall that hopefully won't take nearly as long >_<

  3. FALH May 31, 2005

    very nice one,good work on the bg,looks really nice

    then the title is a good choice for this wall ^^

    well,very nice work :)
    keep it up

  4. chibikko May 31, 2005

    oh i love keiichi's expression xD the vector is very clean and works very nicely with the background you've made. the whole scene seems so lively and the picture of the two senpais is really funny (though i don't like them). um what else, like it a lot~

  5. Athrun May 31, 2005

    Is that a Gamecube I'm seeing in there?

    Well anyway, great work, both of you. Sure looks like a nice piece indeed. ^ ^

  6. ultimaslair Jun 01, 2005

    Wow! Awesome vector! And very nice work on the background as well. The only thing I noticed that's a bit off is the colors on the characters. They seem slightly off...

  7. kai81220 Jun 01, 2005

    wow the vector itself is awesome XD though the bg feels a bit strange, not sure but i think its because the lines are too clean like books should be a bit used looking instead of boxy like that.
    but again the vector is very nice. lol and just when i was gona do a vector too >.<
    anyway +fav =D

  8. soujiokita Jun 01, 2005

    Nice vector and the background is cool. Thanx for sharing! This will definitely go on my favs!

  9. meteorcloud Jun 01, 2005

    omg.....great work ^____^
    tha vector *______* soo....great and the bg is so detailed!
    great job from both ^____^
    keep it up !

  10. jingjing1208 Jun 01, 2005

    haha,it's funny!^_^ Great job too!^_^ +fav!^^

  11. Keough Jun 01, 2005

    Holy Crap, This is a wonderful Vect. Not to mention all the other detials. Definatly a Fav.

  12. Holt Jun 02, 2005

    The character vectors look great but the background looks a bit simple and the perspective is a little weird.
    Nice work. Keep it up!

  13. Evanrued Jun 02, 2005

    Excellent collab work. I really like the background, the feel and movement in the wall is good. I like the vector work very much, its not too bright, its just right. Great work to the both of you ^^;

  14. Yina Jun 02, 2005

    keiichi looks great... XD his face is so funny... ^_^' Like the way how you both make the room.. ^^ and excellent work on the perspective.. ^^ +fav

  15. heavens-Dragon Jun 02, 2005

    Wowies! Great vectoring! It looks great! I love how Belldandy is coming out the mirror and Keiichi's expression is so funny! Awesome work on the background! Nicely done! Awesome collaboration work mezzed and skillzpay!

  16. danslasher Jun 03, 2005

    nice image.

  17. hykyit Jun 03, 2005

    Hahahahahaha~!! omg~!!! How come Keichii keeps a pic of Tamiya-sempai and Otaki-sempai in his room!! Hahahahaha~!! Sugoi!!! Good job both of you!! The hard work really paid off!! And maybe i'll watch the anime again and see if Keichii really keeps a photo of Tamiya and Otaki~ Hehe~

  18. sukie Jun 03, 2005

    ...mmmmmm....
    i really like it...
    never seem the series...must lodwload it!!!!!!

  19. OracleAngel Retired Moderator Jun 19, 2005

    I thought Skillz was suppose to put this up but i guess im so indulged with this thing but anyway long and behold its a must see and i love the vectors.... Great job with both of you!
    fave! :P

  20. speedfreek19 Jul 05, 2005

    great work, have to see it in full to really appreciate the work

    *saves* ^__^

  21. twm Jul 07, 2005

    haha! Keichii's expression is well done (Y)
    Hilarious picture.

  22. cherubim Aug 20, 2005

    this must be from the first episode of the tv series i love it cant wait till it comes out cool wall

  23. fcxc100000 Banned Member Oct 09, 2005

    Wow, Generally I don't like to see a nude Belldandy... But with this wallpaper I'm not shock ^_^. It's very beautiful, and the background effect is quite amazing.
    Well, a very good job. I wonder if I'll be able to do such beautiful wall one day ^^

  24. Furiz Jan 20, 2010

    LOL the picture frame made me laught to death :D

page 1 of 1 24 total items

Only members can post comments, please register.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Read more.